Se enkelt indlæg
Gammel 08-03-2010, 01:38   #11
sane
Hjemmevant på K10
 
sanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Indlæg: 215
Styrke: 15
sane er ny på vejen
Til Sandie:
Citat:
De har ikke selv valgt at blive sat i verden og vi har et ansvar over for vores børn, så spørgsmålet er om man med god samvittighed kan sætte børn i verden selv om man har sådan en lidelse.
Nej Sandie, Jeg kan da heller ikke sætte børn i verden med god samvittighed -når jeg kan se at den menneskelig intelligens ligger på så lavt sted endnu da vi stadigvæk har krige i verden, tænk hvis det nu bliver en dreng som bliver sendt til Afganistan eller Irak, hvad risikerer de drenge børn så...? Jeg kan heller ikke have en god samvittighed med at sætte børn i verden, når jeg stadigvæk kan se at der findes kriminalitet og narkotika i byen- tænk hvad mit barn kan risikere at komme ud for udover overfald? Jeg kan heller ikke have en god samvittighed over at sætte børn i verden og sende barnet i en skole hvor der er mobning, og ikke kun mobning fra eleverne men også fra lærerne uden at vil erkende det og arbejde med dem selv og deres mobning mod børnene...
Listen kan blive lang...
Hvad betyder det egentligt at være et menneske?
Skulle vores forældre tænke på om de har en dårlig samvittighed med at sætte os i verden -fordi tænk hvis vi havner så langt ude i vores liv -at vi har behov for at havne i en situation som bringer os til at være en bruger på K10?

Good Luck...
sane er ikke logget ind   Besvar med citat