Se enkelt indlæg
Gammel 02-09-2010, 23:12   #6
MineBørnsMor
Hvor skulle jeg ellers være
 
MineBørnsMors avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2009
Indlæg: 197
Styrke: 16
MineBørnsMor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sane Se meddelelser
Ace-kender du noget om at selv om man er for sent ude med anmeldelse af erhvervssygdom- er der ikke en regel om at man kan først anmelde når man har en diagnose og derfor ser man bort fra for sen anmeldelse?Altsa-hvis det har taget en lang tid til at få en diagnose...
Som jeg har læst det, så gælder forældelsesfristen for erhvervsskader fra et år efter man finder ud af at det skyldes arbejdet...altså fra du med sikkerhed ved det stammer derfra, ikke fra hvornår det er sket! Correct me if I'm wrong?

Jeg overvejer om jeg skal melde min sag som erhvervsskade. Jeg har det lidt blandet med det.....fordi jeg jo i bund og grund godt kunne lide min arbejdsplads og har flere venner/x-kolleger, der stadig arbejder der. Men altså omvendt, så har det jo kostet mig min arbejdsevne i en alder af ca 30 år, og når jeg tænker tilbage til min tid der, så er der ting, der er helt groteske der....hvordan man som ny blev presset ud i urimeligheder, hvordan der var meget dårlig kommunikation imellem de forskellige lag osv....Ville I melde det? /undskyld jeg lige låner din tråd lidt )
MineBørnsMor er ikke logget ind   Besvar med citat