Se enkelt indlæg
Gammel 07-10-2008, 13:45   #21
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Neurosmølf Se meddelelser
Nu skal der jo ikke laves mere hetz på dem der eventuelt overvejer at anmelde socialt bedrageri, end på dem der gør det, så lad os holde forargelsen på dem der egentligt begår noget ulovligt.
Jeg mener ikke, at jeg "hetz`er" fordi jeg giver min holdning tilkende, som et svar på et spørgsmål, der er blevet stillet. Ej heller mener jeg, at det er "hetz" når flertallet af besvarelser tilfældigvis lufter deres tvivl om Trine nu bør eller ikke bør anmelde den formodede socialbedrager.

Reelt tror jeg (ikke længere), at trådstarteren i virkeligheden handler om indstilling til socialbedrageri. Som det fremgår af indlæg nr.5, 9 og 16 - træder det mere og mere klart frem, at trådstarteren har et personligt horn i siden på den pågældende og at det formodede social bedrageri spiller kun en sekundær rolle. Set i dette lys, har jeg ikke lyst til, at lade mig (mis)bruge til retfærdiggørelsen af en personlig vendetta, rettet mod et menneske jeg ikke engang kender, og senere evt. skulle jeg leve med, at jeg har indirekte (via evt. bekræftende svar) støttet den regn af ulykker, der falder over en kvinde ude i verden OG hendes børn, OG hendes EX (som så får hænderne fulde med at skulle støtte sine børn i hele dette virak, der kommer), som følge af trådstarterens anmeldelse. No way. Det må trådstarteren gerne beholde kun og alene på sin egen kappe.

Sidst redigeret af Tante Ana; 07-10-2008 kl. 13:52.
Tante Ana er ikke logget ind