Se enkelt indlæg
Gammel 23-07-2014, 11:29   #18
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Tankesættet er grundlæggende helt og aldeles forkert!


Hvis man som afsender af et postbefordret brev ønsker at kunne dokumentere modtagelsen af brevet (ikke indholdet), så hedder det et: anbefalet brev.

Kostpris: 76 kroner + porto.

... eller på anden vis leveret med kurér mod behørig kvittering af modtageren for modtagelsen.


Alt andet bør afvises i retten, som en udokumenteret påstand af ringe sandhedsværdi ...
Hmmm, jeg er vist ikke helt med.

Det jeg skriver om er, at mange mennesker oplever, at andres post lander i deres postkasse.
Der hvor jeg boede før oplevede jeg i en laaang periode, at post adresseret til andre mennesker blev lagt i min postkasse, nogle gange var det til andre beboere i opgangen, nogle gange var det til beboere på en anden vej i samme husnr- som jeg, andre gange var det bare helt andre adresser.

Dette emne har været debatteret tidligere her på K10, der var bl.a. én der skrev, at der jævnligt var fejl i post-omdelingen i hendes område, men da kommunen spurgte postvæsenet var det ikke noget de kendte til.

Derfor anbefaler jeg, at man klager til postdanmark hver gang man oplever fejl i postomdelingen.
På den måde kan man dokumentere, at man har klaget over fejl i postomdelingen og dermed sandsynliggøre, at der er fejl i postomdelingen.

Hvem klager mon til postdanmark over fejl i postomdelingen, medmindre der reelt er fejl.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat