Se enkelt indlæg
Gammel 21-01-2009, 11:54   #3
Dorthemusen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-02 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 110
Styrke: 17
Dorthemusen er ny på vejen
Har været tilknyttet nu godt 1,5 år og har oplevet mange af deres private aktører med jobansøgning trods jeg gennem 4 år har forklaret, at jeg er god til at skrive, og mit problem ikke ligger der.. Har været på kursus uden noget resultat til 50000 kr, hvor jeg ikke blev behandlet som en af deres, da jeg jo var fra Københavns Kommune, rent til grin... Formål at finde et løntilskudsjob, som jeg selv fandt, men de opdagede at jeg jo ikke kunne nå at være der i 6 måneder inden min dagpengeret udløb, så penge lige ud af vinduet...

Er nu blevet nødsagigt til at søge kontanthjælp, og blev placeret i matcgruppe 1.. Virkelig flot, har i miy 27 årig liv været på arbejdsmarkedet i 3 måneder, har dårligt syn og social angst og søger revalidering, så mit eneste problem hos Jobcenteret er, at jeg ikke har et arbejde!!!
Ifølge jobcenteret kunne man ikke hjælpe mig yderligere inden min dagpengeret udløb, og ingen har nogensinde fortalt mig, at jeg kunne søge revalidering eller ligende, selvom de har vidst, at jeg har problemer, og er desværre den type, som ikke kan forsvare mig selv..
Har nu fået at vide, at jeg skal stå til rådighed for at kunne få kontanthjælp, men må ikke påtage mig noget for revalideringskontoret, da jeg mister retten til evt. at kunne få revalidering.. Smart måde at få folk ud af systemet uden det koster en krone!!

De er ikke smarte, og det er en virkelig god ide at have en bisidder med, selvom Skelbækgade ikke er meget for, at folk benytter sig af muligheden..
Har i prøvet at kontakte Borgerrådgiveren i København?? De skulle eftersigende være gode til at hjælpe med problemer omkring jobcenterne...
Dorthemusen er ikke logget ind   Besvar med citat