Se enkelt indlæg
Gammel 25-11-2011, 14:18   #24
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Roedspaetten Se meddelelser
Hej Karo...
Tak for svaret....
Med hensyn til forsøgsbehandlingen med morfinpumpe indopereret, så er det ikke en godkendt standard behandling af smertepatienter og man kender ikke på forhånd noget til resultatet behandlingens succes, ej heller om bivirkningerne og de forskellige risici operationen medfører hverken når pumpen og katateret indlægges i corpus eller når pumpen skal renses og genopfyldes med morfin ca. hver 45. dag.

Smerteklinikken gjorde meget ud af, at jeg kunne sige pænt nej tak til behandlingen på et hvilket som helst tidspunkt i forløbet, osse uden konsekvenser for mit forsørgelsesgrudlag eller andre represalier fra kommunens side.
Men det mener du, at det er forkert og at bordet fanger når det er blevet tilbudt...?
Ja, det er det som jeg mener.

Jeg har læst flere gange om, at kommuner ville/vil tvinge folk til alle mulige operationer på trods for, at hverken lægerne eller kommunen selv kender noget til resultatet, netop fordi mulighed for forbedring eksisterer.

Nu læser man ret så ofte om hvilke bivirkninger man få på grund af antidepressiv medicin, alligevel kommuner tvinger folk til indtagelse af den, hvis personer vil beholder deres sygedagpenge eller kontanthjælp.

Når kommunens ansatte modtager en lægeerklæring så scanner de den med det samme for at finde følgende ord:

Mulighed
Minimal
Ikke Udelukkende
Sandsynlighed
Klare
Osv.

Disse begræber findes også i alle afslag om førtidspensioner, sygedagpenge mv.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat