Emner: Ung og alene
Se enkelt indlæg
Gammel 17-09-2011, 10:25   #2
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Klund, vi er MANGE der føler og går igennem det samme som dig

Jeg kender ikke din alder, men kan fortælle dig at jeg er 35 - har været sygemeldt i 4 år og i den periode har mistet så godt som alle "gamle" venner. Og overskuddet er der ikke til at gå ud og finde nye venner... Desværre er det ikke hele min familie der er med mig i dette - de fleste tror jeg "bare lige" kan tage mig sammen og komme "tilbage til livet" igen.

Jeg ved der er flere væresteder for folk med bla sygdom. Forresten er der også en tråd herinde med unge/yngre syge, hvor der måske er mulighed for at finde lidt nye bekendtskaber - måske endda venner??

De RIGTIGE venner du har idag, vil kunne rumme dig, både når du har det godt og når du slides op af udmattethed - og de forventer med garanti ikke mere end du kan give dem. Resten kan du bruge som "langt ude i perifærien venner" - men du skal nok ikke regne med dem på sigt! Og ved du hvad?? Det er ikke nogens skyld. Nogle folk kan bare ikke finde ud af/overskue at have sygdom tæt på. Og det skal de have lov til at fravælge - selv om det gør ONDT på os, når det sker...

Du må ikke give op og tro at du skal lave alt alene fremover... Der er nogen derude der kan rumme hele dig INKL sygdom... Jeg har selv fornylig fået dette "sparket ind i hovedet" på den MEGET kærlige måde herindefra - da jeg selv står og føler det samme som dig! Og mine bekendtskaber herindefra har ret - men mange gange låser vi os fast i de forkerte tanker - og så er de kærlige indspark fantastiske

Vender tilbage når jeg har tid og har fundet den tråd, jeg tænker på Hold nu humøret oppe
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat