Se enkelt indlæg
Gammel 01-04-2018, 14:53   #12
Catwoman
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-12 2014
Indlæg: 9
Styrke: 0
Catwoman er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af de7smådværge Se meddelelser
Nu er jeg blevet klogere. Det er en samtale med en sundhedskoordinator og mig, der skal pege på evt. andre tiltag behandlingsmæssigt ( blah, blah, blah ) Derefter skal man mødes med sin sagsbehandler en gang månedligt indtil forløbet slutter. Kaster op hvis jeg skal i jobafklaringsforløb nr. 3.

Når du skriver at du føler dig mere afklaret er det så psykisk eller fordi der nu er mere dokumentation til sagsbehandlingen ?

Undskyld det sene svar - har holdt lidt ferie Jeg føler mig afklaret ifht hvad min sygdom betyder for mit fremtidige arbejdsliv - bl.a. at jeg ikke kan vende tilbage til mit tidligere branche, og jeg nok heller aldrig kommer til at forsørge mig selv ved ordinært arbejde . Det tog lang tid at erkende og acceptere det, og derfor har det været enormt frustrerende, at jobcenteret først nu (måske) er ved at acceptere det. Jeg tror aldrig jeg har følt så stor afmagt og så lidt håb som de sidste 2 år. Jeg tror heldigvis dokumentationen er ved at være på plads nu - så måske er der alligevel håb forude.
Catwoman er ikke logget ind   Besvar med citat