Se enkelt indlæg
Gammel 11-02-2020, 18:10   #77
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.676
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Danmarks vigtigste Whistleblower kriminaliseret og straffet for at bruge sin ytringsp

https://www.facebook.com/permalink.p...00006463864075

Emne: Bitten Vivi Jensen Danmarks vigtigste Whistleblower kriminaliseret og straffet for at bruge sin ytringspligt som offentligt ansat.

Fra: Ulf Harbo


Sendt: 11. februar 2020 14:31
Til: [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; Peder Hvelplund <[email protected]>; Victoria Velasquez <[email protected]>

Kære Pernille, Rosa, Jakob, Jette, Peder og Victoria

Jeg er folkevalgt for Enhedslisten og sidder i Norddjurs kommune som byrådskollega.

Jeg håber meget i vil give jer tid til at læse nedenstående da jeg mener det er altafgørende at Enhedslisten bakker 200% op om Bitten Vivi Jensen.

Bittens sag har i mine øjne betydning for jer alle da sagen drejer sig om et af vores demokratis vigtigste grundsten (Demokratiordfører), kommunernes forvaltning af lovgivningen og hvordan de behandler sine borgere (Kommunalordfører) retstilstanden for offentligt ansatte (Retsordfører) Sociale forhold da det Bitten har forsøgt at gøre opmærksom på er hvordan man behandler mennesker i Danmark på landets jobcentre så vi skaber psykiatriske tilfælde, forværre folks sygdomme/helbred og skaber social deroute med en inhuman praksis hvor selv mennesker der går med ble og rollator og intet kan kommer i ressourceforløb på laveste ydelse (Socialordfører, Psykiatriordfører, Sundhedsordfører og Beskæftigelsesordfører).


Hilse Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat