Se enkelt indlæg
Gammel 11-04-2014, 17:33   #20
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der er mange socialrådgivere som faktisk ønsker at følge med i hvad der sker og hvordan borgerne oplever systemet...og K10 er nok et ret godt sted til lige det...

Der er rigtig mange socialrådgivere som følger med herinde...

Jeg har fået at vide af en del af dem at det kan hjælpe dem i deres arbejde når de kan se hvordan folk oplever de forskellige ting...

Så er der så en ting som jeg ikke helt synes kan være rigtig....for en del af de sagsbehandlere der kommer her ja de kommer faktisk efter viden om lovgivningen...

Det virker helt forkert på mig eftersom vi alle eller ihvertfald de fleste herinde bare er alm mennesker der enten søger råd eller giver dem....nogle gør begge ting...

Vi er jo ikke professionelle....men bare alm mennesker som har forsøgt at sætte os lidt ind i regler og love...

Men jeg klapper i hænderne over de sagsbehandlere som gider gøre sig den ulejlighed som det er at følge med herinde og forsøge at sætte sig i borgernes sted...

I min bog viser det virkelig at de går op i deres job siden de gider og bruger den ekstra tid på dette...

Samtidig synes jeg virkelig at det er synd for disse sagsbehandlere....for jeg kan forstille mig at de nogle eller mange gange bliver sat i samme bås som alle de desværre uduelige sagsbehandlere der findes derude i kommunerne...

Men det er virkelig rart og det giver en noget håb at vide at der findes en del sagsbehandlere derude som er ordentlige....som gider gøre en ekstra indsats....som forsøger at forvalte deres job med borgerne i tankerne...som gider at lytte til borgerne og ikke bare afviser dem som så mange andre gør....

EDIT...tilføjelse..

Jeg har desuden haft mail samtale med sagsbehandlere som siger at K10 ikke er en "tilladt" side på deres kommune...en beslutning som er kommet "oppefra"...

Så kan man jo spekulere over det og hvorfor...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat