Se enkelt indlæg
Gammel 15-02-2014, 18:31   #14
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
At vælge sine kampe

Citat:
Oprindeligt indsendt af BEH Se meddelelser

Her er en klar diskrepans mellem teamets vurdering af mit helbred /arbejdsevne og vurderingerne fra egen læge, psykiater og psykolog.

.......og alligevel er jeg indstillet til 2 år på et meningsløst ressouceforløb, hvor teamet og kommunen tilsidesætter læge- og speciallægeerklæringer, samt udtalelse fra psykolog.

...........................Jeg har skrevet til beskæftigelsesminister og politiske partier og fået enkelte svar.

.............................en sådan kassetænkning, der gør os mere syge og belastede.
Hvis du i dine klager fokuserer på vendingerne 'teamet vurderer' (ud fra hvilke ufaglærte parametre, mon ) og 'tilsidesætter' (med belæg i hvilken ikke-tilstedeværende sundhedsfaglig uddannelse, mon ), vil din kamp pludselig dække de fleste (14.000+) k10-medlemmers oplevelser med det offentlige Monster - fremfor udelukkende at omhandle din egen, nok så relevante, sag.

Og da vi er flere der tager dette sejgtræk, kan der også drages fordel af at gøre fællesfront.
Du er velkommen til at skrive en PB for uddybning.

Hvilke svar har du i øvrigt modtaget indtil nu, på klagerne?



HUSK:
__________________
"Hunden løber efter kæppen - løven går efter manden der svinger den."

Din kontakt med Det Offentlige: ALT hvad man ikke har PÅ SKRIFT eksisterer IKKE.
Få kvittering på alt afleveret, og acceptér ingen telefonsamtaler, eller møder uden bisidder/optagelse af samtale.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat