Se enkelt indlæg
Gammel 15-04-2018, 17:32   #28
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Mine eneste kommentarer.......

Jeg forstår, at Rehabiliteringsteamet har "INDSTILLET" dig til yderligere 2 års jobafklaringsforløb.

Denne "INDSTILLING" er foretaget FØR alle væsentlige lægefaglige statusrapporter er til Rehabiliteringsteamets kendskab.

Hvis det er korrekt, hvordan kan der så indstilles, før man har kendskab til nye væsentlige oplysninger?

Hvorfor er statusrapport fra sygehus ikke rekvireret, før man indstiller?

Det kræver en klage over sagsbehandlingen i Rehabiliteringsteamet, efter min mening. En indstilling kan der ikke klages over, men selve sagsbehandlingen kan der klages over.

Jeg hæfter mig ved, at du taler med din sagsbehandler/jobkonsulent, hvilket ikke er så godt. Al kommunikation med kommunen foregår skriftligt og ved alle tvungne møder tager man altid en Bisidder med, ven, familie, naboen eller anden DU har tillid til.

Aktindsigt ved alle skal du også have. Du skal vide og forstå alt, hvad andre skriver om dig, fordi at alt på skrift i din kommunale journal er jo grundlaget for en senere AFGØRESE og kun DU kan kontrollerer om alle væsentlige oplysninger er til stede og du skal gøre indsigelser ved forkerte oplysninger.

En social sag ved kommunen er ren juristeri, uden følelser, og kun beviser og dokumentation er gældende. Hvad omgivelserne, herunder kommunale ansatte, siger, har ingen betydning overhovedet. Kun, hvad der findes på skrift, med lovhenvisninger er gældende.

Hvis ikke du følger rådet om aktindsgt ved alle, vil du senere fortryde det bitterligt.

Aktindsigt.

http://www.k10.dk/showpost.php?p=362446&postcount=37

som ligger her, som du bør læse igennem alle indlæg:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=36171

Du gør det helt rigtige ved at fortsætte i din gamle tråd, bare alle ville gøre dette, så er det en stor hjælp for os der giver gode råd.

Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 15-04-2018 kl. 17:42.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat