Se enkelt indlæg
Gammel 08-06-2018, 06:08   #3
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Det er i hvert fald meget sandsynligt at kreditor vil gøre et forsøg på at tage pengene.

Spørgsmålet er hvor længe der går fra pengene er udbetalt til det lykkedes kreditor at få fat i pengene og om du når at give dem til anden kreditor i mellemtiden.

Jeg har ikke vildt meget forstand på den slags men vil da tro at kreditor skal en tur igennem fogedretten for at få tilladelse til at snuppe pengene og hvis du møder op og forklarer at du havde planlagt at bruge pengene til at betale anden kreditor er det ikke sikkert at kreditor får lov til at snuppe pengene.

Men spørgsmålet er om du ikke skulle gribe situationen anderledes an og allerede forhandle med kreditorerne inden du anmoder om udbetaling.

Hvis du allerede har en tilbagebetalingsaftale med kreditorerne inden du ophæver ordningen og får pengene udbetalt, så må de så vidt jeg ved ikke tage udlæg i pengene.

Jeg har en gang i mellem set Luksusfælden i tv og der ser det ud til at kreditorer er villige til at sætte renterne ned og nogen gange at sænke hovedstolen hvis man inden forhandlingerne kan skaffe en pengesum at forhandle om.

Men det skal jo gøres inden måneden er omme hvis pengene skal udbetales skattefrit.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat