Se enkelt indlæg
Gammel 13-01-2010, 20:27   #128
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trold Se meddelelser
Jeg har også haft det lidt underligt de gange jeg har afleveret et stykke papir på kommunen (f.eks. klage over sagsbehandler), og hende ved skranken så liige skal se hvad det handler om, og så bliver det lagt i en brevbakke hvor alle sagsbehandlerne kan bladre i det efter godt befindende.

Men jeg har simpelthen valgt at ignorere det, jeg har jo ikke gjort noget forkert.

Prøv om du kan gøre det samme.

De snakker jo nok sammen om vores sager alligevel.
Jeg kan da nok godt ignorere det er en fællesmail når det kommer til at spørge om hvem der er min nye socialrådgiver og om det i det hele taget er mig selv der skal finde ud af det, men jeg må indrømme, at udlevere orientering omkring lægelige oplysninger osv., der sætter jeg grænsen. Meget kan de byde mig, men der stopper vi.
Det tilkommer kun min socialrådgiver i første omgang at få at vide, at det så alligevel ender i min sag og andre måske læser den, ja, det ved jeg så ikke. Men der må jeg jo stærkt gå ud fra, at det kun er folk det tilkommer der læser tingene og som rent fagligt skal læse den for at vurdere min sag.

Det er måske nok også bare mig der er kørt totalt surt i det her og er blevet godt på tværs fordi tingene kører ad H til stadig.
Jeg gør hvad jeg kan for at få tingene til at glide i min del af andedammen overholder de ting jeg skal, render til speciallæge, til læge og får lavet ny status etc., og kommunen... ja, de er stadig så passive at det er til at kaste op over ... eller vi kan da lige få lavet en ny status

Men jeg må vel bare bide min stædighed i mig og så igen igen igen være på forkant, for tiden går jo og ellers står jeg jo uden afklaring når min 26 ugers forlængelse af sygedagpengene udløber 1. maj og jeg bliver smidt på kontakthjælp...
Jeg tror så personligt ikke en dyt på at kommunen forlænger mig endsige får mig afklaret inden da!

Heidi (der bare er så træt og sur på systemet, men det skal selvfølgelig ikke gå ud over jer )

P.s.Jeg kan godt indgå det kompromis og så skrive og spørge om hvem min nye socialrådgiver er, så har jeg da vist lidt velvilje og samarbejdsvilje. Så kan de da ikke "slagte" mig på det
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af hla72; 13-01-2010 kl. 20:33. Årsag: et p.s.
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat