Se enkelt indlæg
Gammel 24-08-2009, 21:48   #31
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Gudved om der FINDES en modspilsliste til Stellas?

Men uanset politisk holdning, så sidder man da og krøller tæerne sammen, når man ser hvordan flere og flere unge indvandre opføre sig med bilafbrændinger, skud og spark mod politiet, stenkast efter uskyldige mennesker på motorvejene osv. De bidrager jo ikke just til forståelse og kærlighed i befolkningen, men bliver vedvarende ved med at smide brænde på bålet.

Mine børns Far - araber - oprindeligt fra Libanon, er helt bestyrtet over det der foregår og spår DF et kanonvalg næste gang, fordi ballademagerne gør folk utrygge og DF er de eneste der ønsker dem af H******til.
Så de spiller jo også selv deres kort helt forkert! Og man undres da over, hvorfor de gør det.....
Samtidig er deres opførsel medvirkende til, at mine børns Far, kan mærke hadet fra danskerne, på trods af, at han aldrig har gjort noget galt, altid har arbejdet og er fuldt ud integreret. Men han har jo et udseende der gør, at folk ikke ved hvor de skal plasere ham og måske frygter ham en smule. Han siger han kan mærke forskel på før og nu!
Vi er helt enige om, at der er et problem med nogle invandrere... for mig handler den kriminalitet om flere ting.

Med DF og VK og deres lovgivning, fører de selv brænde på bålet... det er logik for burhøns, at tryk avler modtryk, så VILLE man integrationen og fælles forståelse, kunne man prøve med andet end stramninger, udsmidninger osv. alene...

Det er mig uforståeligt, at man hele tiden skal stramme alle de sociale velfærdstiltag som vi har set det igennem de sidste 8 år, i stedet for at gå direkte efter dem der udfører kriminaliteten. Hvorfor skal hele det sociale velfærdssystem ende op med at være lavet om til en "invandrer social-politik", når der er mange danskere i dette system også?

Med de tiltag DF har fået skruet igennem med V og K, er det snart sådan, at alt socialt bliver sammenlignet med invandrere... hver eneste gang en invandrer udnytter systemet, så skal man bare ødelægge det socale system endnu mere, sådan at det stopper... det er skruen uden ende.

Derfor har jeg så meget imod DF som jeg har... det er som sådan ikke deres holdninger til de invandrere der laver ballade jeg har noget imod, og det ved jeg at mange andre der heller ikke er til DF mener... det handler om at DF skider på "sine egne svageste" i kampen om at få invandrere ned med nakken, lige gyldigt om det så er de kriminelle af dem, eller de ærlige og redelige.

Faktisk er jeg ENIG med DF, når det kommer til straf og kriminalitet... forskellen er bare, at jeg kan adskille social, integrations og kriminal politik... det kan DF ikke efter min mening! ... De blander hele l***** sammen i een pærevælling, og er der ballade i en afdeling smitter reationen altid af på politikken i de andre afdelinger.
  Besvar med citat