Se enkelt indlæg
Gammel 25-12-2017, 13:34   #1
snoozz
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2015
Indlæg: 100
Styrke: 9
snoozz er ny på vejen
Boligsikring - kan de snart bestemme sig?

Tilbage i 2016 (og også før der) var jeg på kontanthjælp.

Jeg var i fængsel i sommeren 2017, og samtidig fik jeg tilkendt førtidspension. Lige siden har de rodet rundt i min boligsikring.

Så har jeg fået for lidt så nu får jeg eksta, så har jeg fået for meget?

HAr lige fået brev om at jeg i Februar 2016 skulle have fået 29000 kr udbetalt i kontanthjælp ! Det sgu da en meget god kontanthjælp ik?

Men mon ikke de blander 2 ting sammen. Februar 2016 fik jeg nemlig indkskudslån til min lejlighed.

Men kan de virkelig kalde et lån for kontanthjælp? Det skal jo betales tilbage?

De forlanger boligsikringen tilbage for den måned for med 29000 i indkomst har jeg da ikke brug for boligsikring?!?

Men det lån har aldrig været på min konto, det er overført direkte fra kommunen til boligselskabet?

I øvrigt har de kludder i det det for januar 2016 også for der siger de jeg kun har fået 5600 kr, men der fik jeg 9800 kr ca.

Jeg har skrevet til dem men billeder af min bankkonto, så de kan se at ingen af deres beløb passer på nogen måde.

Hverken det for høje eller det for lave.

Og da jeg kom ud af fængsel og startede på førtidspension stort set samtidig, så kunne de heller ikke finde ud af om jeg skulle have mere eller mindre.

Fik sådan jævnligt breve om at "du har fået for meget" (for de troede jeg havde fået både kontanthjælp og førtidspension i septemper!.

Men kan jo ikke få begge dele, Kontanthjælpen var efterbetaling for det de havde snydt mig for i juni !

Ja jeg er mildest talt forvirret over det boligsikring !.... !

Men lige nu er mit spørgsmål:

Skal de regne et boligindskudslån med som en indtægt (som kan køre man så ikke kan få boligsikring), selvom jeg ikke vil kalde et lån for en indtægt, da det jo skal betales tilbage.

Det jeg hæfter mig ved i deres vedlagte beregninger er at de kalder det hele for "kontanthjælp". ? Ingen for jo udbetalt 29000 kr i kontanthjælp på en måned, vist ikke engang enlige mødre med 10 børn GG
snoozz er ikke logget ind   Besvar med citat