Se enkelt indlæg
Gammel 02-09-2010, 16:05   #30
SoLost
Afhængigheds tegn af K10
 
SoLosts avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2009
Alder: 34
Indlæg: 318
Styrke: 15
SoLost er ny på vejen
Lige lidt opdatering, på min sag

Var til det lææænge ventede møde i dag, på jobcentret.
Puhha, der var godt nok mange mennesker med, men klarede det.
Min støtte-kontaktperson, syntes det var gået godt, mødet.
Jeg er nok altid meget kritisk og er ikke tilfreds, før der er endelige afklaringer.
Men vælger at tro på ham, at det går i den rigtige retning.
Sagsbehandler siger at jeg får svar på bo-tilbud, senest d. 22.09.10.
HVIS udvalget vil indstille mig, hvilket jeg får svar på i næste uge.
Men min støtteperson er 95% sikker.
Med hensyn til pension, så sagde min sagsbehandler, at jeg VAR helbredsmæssigt afklaret.
Og at hun godt ved, at min tilstand er varig og at alle behandlingsmuligheder er udtømte. Så langt - så godt.
Jeg fik også af vide, at hun har en tid hos pension, om ca. 3 uger.
Hvor de vil kigge på mine papir og sige om der er nok dokumentation til en pensionssag.
HVIS de siger der er nok, så laver hun ressourceprofilen færdig og sender alt det, de skal bruge, inden de 3 måneder hun har til det.
Og hun siger, at så vil det være meget sikkert, at der ikke kommer afslag fra dem.
Så på Mandag er min psykiater ENDELIG tilbage fra ferie og så må jeg bare krydse fingre for, at han kan nå at lave en udtalelese, ang. arbejdsprøning hurtigt.
Den skal hun have med til pensionsteamet, ellers er jeg helt sikker på, at de siger arbejdsprøvning.
Men lyder endelig til hun er på min side, hun vil prøve at undgå arbejdsprøvning og at jeg skal til flere udredninger. Dejligt.
Årh, er såå spændt på hvad psykiateren siger og skriver.

Men hvordan syntes i ellers det lyder, tror i jeg er tæt på pension, jer der har fået den og jo kender til procedurene ?
SoLost er ikke logget ind   Besvar med citat