Se enkelt indlæg
Gammel 10-11-2011, 12:28   #1
Bibijanni
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-06 2011
Indlæg: 3
Styrke: 0
Bibijanni er ny på vejen
Exclamation Hvordan man for pension efter første flexjob

Jeg er en kvinde på 28 år, der har haft et enkelt flexjob, men jeg blev fyret efter 3 måneder p.g.a. for meget fravær. Jeg er født som spastiker, men sidder ikke i kørestol, når jeg sidder på en stol kan ingen se at jeg fejler noget.
Efter min fyring er jeg røget på særlig ydelse og så er der ikke sket mere. Jeg er efterhåndet meget i tvivl om hvorvidt jeg overhovedet har en fremtid på arbejdsmarkedet, især fordi jeg for det værre og værre og kan mærke at det ikke vil være muligt for mig at klare de 15 timer jeg er visiteret til. Med når man er 28 år er kommunen meget afvisende overfor at jeg ikke skal være på arbejdsmarkedet.

Jeg vil derfor gerne høre om der er nogle der har en slags plan over hvordan man griber det an hvis man skal forsøge at overbevise kommunen om at pension vil være mere hensigtsmæssigt for mig. Da jeg godt er klar over at jeg skal have nogle virkelige tunge argumenter for at kunne klare mig og min kommune skal helst have paragraffer og facts på bordet før de gider høre på mig. Håber jeg at der er nogle der kan hjælpe mig med hvor jeg skal ende og begynde.

På forhånd tak.

Knus Bibijanni
Bibijanni er ikke logget ind   Besvar med citat