Se enkelt indlæg
Gammel 09-12-2017, 19:32   #95
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Det skal nok forstås, at politikerne tilbage i 2003 med reformen, ønskede at over 80% af anmeldte arbejdsskader skulle anerkendes.

Nu små 15 år senere er virkligheden at kun ca. 50% bliver anerkendt som en arbejdsskade, selvom politikerne havde en anden intention.

At de, politikerne, så ikke følger op på dette skred, så borgerne får deres ret og anerkendelse, skal nok ses i lyset af deres åndeligeforfald og ideologi.

Det var en anden tid dengang i 2003, når man reformerede, så tog man noget bestående og gjorde det bedre.

I dag ved vi alm. mennesker, når politikerne snakker om reformer, så menes der nedskæringer



Håber ikke jeg har slået din hjerne mere itu, med mit indlæg
Nej, jeg er allerede i smadder des mere jeg desværre læser og ser, at politikere over hele verden har fået en uhelbredelig hjernevirus.
Aldrig har man kunnet så meget, aldrig har man vidst så meget og alligevel vil verdens herskere gøre alt hvad der står i deres magt, for at gøre livet surt for mennesker, dyr og planter. Og også i min egen lille andedam er jeg blevet rystet i min grundvold.

Tak , RENO. Nu har jeg genlæst artiklen og der står: Efter at reformen blev indført i 2004 blev der anerkendt 80% af alle anmeldte skader indtil en højesteretsdom i 2013 o.s.v.
Det klæder ikke et stort fagforbund at være så sjusket.
Men selvfølgelig har du ret.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat