Emner: LÆ265
Se enkelt indlæg
Gammel 06-05-2015, 12:06   #4
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mundil Se meddelelser
Hejsa

Jeg har efter 3 ugers venten endelig fået en tid til LÆ265 hos lægen.... D. 4 juni!

Når, men det er jo som det er, begynder bare at kunne se at den måde min sagsbehandler har kørt det her på bare er så besværligt og langsomligt for alle parter...

Eller hvad??

Vi aftalte jeg skulle i sidste arbejdsprøvning i 2 måneder..
når vi var halvejs skulle vi lave rehab forberedene del..
Det er nu godt og vel 1 måned siden og igår blev der så bestilt tid til lægen..

Jeg anede ikke der var så lang ventetid til lægen, men det har hun jo vidst så burde hun ikke have bestilt den tid allerede i starten af min praktik når hun jo vidste vi skulle have den?

Så imorgen slutter min arbejds prøvning og jeg kan side og kukkelure en måned mere..............

Har lige skrevet til hende om ikke vi kan lave en slags tidsfrist og allerede bestille tid til rehab team nu for der er vel også lang ventetid på det..
Og jeg FRYGTER vi løber ind i sommerferien, men med det tempo det køre på nu skal jeg vidst gøre mig store forhåbninger om at jeg kan komme til rehab team inden nytår

Kan en sagsbehandler bestille tid til rehab team selvom sagen ikke er færdig og så gøre sagen klar i den tid man venter?

Det med ventetid hos lægen kunne din sagsbehandler da umuligt vide. Det er da dig der må vide hvor lang ventetid der er hos din egen læge. Hos min var der kun en uges ventetid da jeg skulle have lavet LÆ265.

Hun kan først bestille til til rehab teamet når hun har alle papirerne klar. Og før hun har attesten fra din læge ved hun ikke om der skal indhentes andre lægelige undersøgelser. Så nej det kan hun ikke.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat