Se enkelt indlæg
Gammel 07-01-2017, 11:10   #35
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
De fleste herinde vil kunne nikke genkendende til dette...at de er blevet mistroet...mistænkt....fordømt...osv osv...i deres forløb i systemet..
Jeg er helt enig i, at vejen frem ikke er at mistænkeliggøre alle blot fordi nogle få snyder.

Jeg tror ikke der er ret mange mennesker der kan sige sig helt fri for, at have snydt med et eller andet på et tidspunkt i deres liv.
Mange har lavet sort arbejde, nogen har skrevet lidt ekstra på når de har udfyldt selvangivelse, nogen har skrevet lidt ekstra på når de har skullet have udbetalt dækning fra forsikringen o.s.v. o.s.v. o.s.v.

Snyd vil forekomme alle steder hvor det er muligt, og selvfølgelig skal man ikke bare lade stå til, men jeg mener man bør gå efter de "store fisk" og lade de små smutte igennem.
Jeg tror såmænd ikke udgiften i sidste ende bliver større, for der bliver jo brugt sindssygt mange ressourcer på kontrol.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat