Se enkelt indlæg
Gammel 23-07-2015, 19:52   #42
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Eln Se meddelelser
Hej igen,

Efter et år på ressourceforløb, fik jeg det mere dårligt, og blev indlagt igen på sygehuset med nyt blodprop, denne gang med bevis mr scanning.

Derfor ressourceforløbplanen blev afbryd, og blev jeg sat ind til undersøgelse og klinisk funktion vurderinger.

Jeg fik svar fra klinisk funktion. Klinisk funktion vurdere at der i min sag er intet mere at lave. Motivet varig stationær, uden behandlingsmuligheder og ikke udviklingsmuligheder af arbejdsevne, på grund af fysiske og psykiske kroniske, kritiske sygdomme.

Jeg har kontaktet sb. Som under en rundbordssamtaler med egenlæge, blev der besluttet at sagen skal igen fremlægges for Rehab.teamet.

Det er også skrevet nyt lægeattest 265, hvor egenlæge er helt enige med kliniskfunktionsvurdering dvs.at jeg har ikke arbejdsevne tilbage osv...

Nu venter jeg på en dato til rehabteamet møde.

Jeg er meget forvirret nu. Bange for at kommunen vil tage ressourceforløb ydelsen fra mig, da jeg høre ikke længere under ressourceforløb set ud fra dokumentation i sagen.

Førtidspension er helt klart at ikke en gang tænke på. I min kommune det er en mirakel at få førtidspension.

Så hvad skal jeg forvente fra Rehab,teamet nu?

Flexjob er vurderet at jeg kan ikke få da arbejdsvurdering er under 1 time om uge, og derfor kommunen har vurderet at jeg kan ikke få det pga.fysiske og psykiske udfordringer...

Skal jeg har en advokat i sagen? Det koste enormt for en som har to børn derhjemme og har 10 000kr om måneder at leve med.

Jeg ved ikke. Hvis i har godt ide om hvad skal jeg have fokus på under mødet, så vil jeg meget gerne høre fra jer.

Tak for hjælpen. Mvh. ELN.
Hvis kommunen vurderer du er for dårlig til at få bevilliget fleksjob skal de enten sætte dig i ressourceforløb (evt et ressourceforløb hvor du skal have ro) fordi de stadig vil se om det kan forbedre din arbejdsevne eller også skal de give dig førtidspension.

Du er ikke medlem af en fagforening eller a-kasse der kan køre en advokatsag for dig? Hvis ikke, kan det være du kan få advokatdækning gennem din forsikring. Prøv at gå ned i gratis retshjælp eller til advokatvagten på biblioteket. Tag alle dine forsikringspapirer med. En advokat kan hurtigt se om forsikringen vil betale udgifter til advokat.

Sidst redigeret af Akvamarin; 23-07-2015 kl. 19:55.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat