Se enkelt indlæg
Gammel 03-06-2014, 08:27   #9
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.755
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Er min opfattelse korrekt..

Kære RundtRegnet.

...... at din arbejdsskade kører juridisk fint og er afsluttet eller nær afslutning.

Du skal huske at en arbejdsskade kan tages op påny inden for 5 år.

Hvor du nu svæver i det kommunale tomme rum med en kommunal lægekonsulent der udtaler: "Der er funktionsevnenedsættende rygsmerter, hvor der ikke er fundet nogen lægelig årsag."

På trods af du har dokumentation på dine diskusprolapser både lumbalt og thorakalt og med begyndende skoliose. Samt at disse skader er accepteret af ASK, Arbejdsskadestyrelsen som arbejdsskader.

Er det beskrevne korrekt opfattet?

Hvordan er din vægt? Normal eller uden for BMI?

Har lægerne på intet tidspunkt drøftet muligheden for operation?

Ikke fordi du skal søge imod en operation men hvad tænker lægerne om din ryg. Derfor spørger jeg ind til operation.

Kan man klage over en kommunal lægekonsulent?

http://www.dukh.dk/viden-selvhjaelp/...laegekonsulent

Men egentlig har du ikke stillet nogle spørgsmål og det virker som om din fagforening og dine rådgivere kører din sag. Bare du selv er 100% inde i din sag med et godt overblik. Du giver udtryk for stor vrede over den manglede afklaring etc.

Udover din ryg, findes der jo det faktuelle problem at du er ung, fundet et behandling som med stor sandsynlighed kan hjælpe dig på vej. Det kræver tid, meget tid, samt at du dels får betalt din behandling af ASK, men det fortsætter jo ikke.

Du står i den samme situation, som mange andre unge mennesker, som samfundet gør alt for at få i arbejde.

Men mange unge mennesker modtager jo ikke en vederlagsfri henvisning til en behandling som hjælper. De er enten på kontanthjælp, dagpenge eller sygedagpenge hvor de må stoppe behandlingen efter kort tid.

Jeg der modtager vederlagsfri behandling pga mine sidegevinst med en diagnoser der nævnes i Sundhedsstyrelsen`s diagnoseliste for vederlagsfri behandling. Jeg er uvæsentlig for samfundet da jeg i dag er folkepensionist og skal ikke i arbejde. Jeg er ganske uinteressant for samfundet. En ældrebyrde.

Men unge mennesker med alvorlige rygproblemer havner i den beskrevne situation.

Det er tudetosset grænsende til Ebberød Bank ud over alle grænser.

Du påstår at fysioterapien ikke kunne klare din optræning.

Kan du ikke beskrive det mere specifikt, var det holdtræning?
Hvor mange gange om ugen?
Hvordan gik det med smerterne?

Optræning har min interesse, især for unge rygpatienter, derfor er det mit håb at du vil beskrive din oplevelse med din tidligere behandling. Gerne med faktuelle beskrivelser.

Bedste hilsner

Peter

Sidst redigeret af phhmw; 03-06-2014 kl. 10:09.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat