Se enkelt indlæg
Gammel 27-01-2012, 23:15   #72
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Uha, det lyder godt nok stygt med din sag.

Jeg blev smidt af mine sygedagpenge og over på kontanthjælp.
Tro mig, jeg ville hellere arbejde 20 timer i døgnet ved kassen i Netto end at være i dette onde system, men jeg kan intet - min nakke er totalt ødelagt, med alvorlige skader, og smerter der nogen gange er så slemme at intet hjælper, og jeg har oven i købet billedligt bevis på det, men de er bare ligeglade.

Men afklaring på Musvaagevej er ikke en dans på roser heller, da en vis berygtet Lars Blytækker sidder derinde og svinger sparekniven, fuld af fup.

Jeg var i arb. prøv. og så syltede Nyropsgade min sag i 1 1/2 år, da min arbejdsprøvning viste ubetydelig arbejdsevne.
Jobsamtaler i lange baner under grov psykisk terror skortede det dog ikke på, og jeg måtte ikke nævne min sag, det handlede KUN om trusler om aktivering, og indbildning om jeg havde ingen rettigheder i henhold til Jobcenter.
De lærer at sige: "Her hos Jobcenter har du ingen rettigheder, KUN pligter."

...det er selvfølgelig løgn, men man tror jo ikke man behøver kunne loven udenad, da man jo ikke aner hvor slemme de er før man har været igennem det.

Har du en klar arbejdsprøvning eller anden afklaring, som siger hvor mange timer du kan arbejde?

og har du dine lægelige papirer i orden?

Mht. første spørgsmål, så hvis ja, kan de ikke sende dig ud i formålsløs aktivering, (Borgerrådgiverens ord) din arbejdsevenvurdering skal stå for troende, det er noget ulovligt de forsøger at indbilde os, så de kan opnå refusion ved endnu en meningsløs aktivering.

Nu hvor din sag er i BAN, er der noget meget vigtigt du skal vide, jeg sender dig en privat besked lige om lidt....
Jeg har set din pb, har også svaret den

Jeg har været i revalidering, kom ikke op på de antal timer, der var aftalt (20 timer) - men tror desværre ikke, at det kan bruges som en arbejdsprøvning, selvom det økonomisk (for dem) jo ville være det klart smarteste.

Min psykiaters statusattest beskriver flere barrierer og varigt nedsat funktionsevne. Men også en sætning omkring medicin, som JC har misfortolket (selvfølgelig til deres fordel). Min psykiater har ringet til min sb i Nyropsgade 2 gange og lagt beskeder, da han gerne ville uddybe sætningen, som den SKULLE forstås. Men hun har selvfølgelig ikke ringet tilbage til ham...

Er nu indstillet til en tværfaglig udredning (samtaler med læge, psykolog og socialrådgiver) og disse samtaler skal udmunde i en rapport, som sendes til JC.

Det er sgu utroligt, hvad man skal igennem
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat