Emner: Jes Gerlach?
Se enkelt indlæg
Gammel 19-08-2017, 08:56   #53
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
1. Jess - til trods for, at han er en kapacitet - kan ikke gøre noget ved kommunens taktik: "Plag dem, til de bliver trætte".
2. Jess er en overlæge af den gamle skole. Det var faktisk stort af en gammel psykiatrisk overlæge at spørge en psykolog - og derefter udtrykke stor respekt for ham.
Jess billede var en 8 årig kontaktløs dreng, der sidder i et hjørne og rokker - ikke en veltalende voksen kvinde.
Det var et helt nyt billede - og han accepterede. Hatten af!

Kageøre. Måske skal jeg skaffe et navn på en psykiater nu... Hvis du kender navnet på en god og venlig en med forstand på voksne As og ADHD - kvinder - bare for en enkel afklarende samtale, ville jeg være taknemmelig for lidt name-dropping :-)
Jes har mange billeder, der ikke matcher. Har ikke ord for alle de ting han har skrevet i mine attester som jeg aldrig har sagt eller lavet i mit arbejdsliv. En mand med mange fordomme tiltrods for hans offentlige udtale om at man ikke skal " stigmatisere "
Nå men Mukke... Pia Bohn Christensen har vist speciale i ADHD f.eks. men har meget lang ventetid. Måske du kan kontakte hende og hun kan give nogle andre bud ? Alternativt bank i bordet.
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat