Se enkelt indlæg
Gammel 22-09-2013, 18:55   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Dog er jeg rigtig glad for at alle ikke gør som du gør...og det er ikke en anklage imod dig....eller dem som er nødt til at tænke på sit eget helbred før andres problemer...da jeg sagtens kan forstå hvis man tænker på sig selv først...

Personligt synes jeg det er mere end svært at tænke på mig selv når jeg ser alle de uretfærdigheder der er rundt omkring i det her system...

Problemet ved at gøre sådan som du gør....det er at der bliver mindre til at råbe op og hjælpe alle dem som er på vej igennem dette system og med alt dette indebærer....
Jeg forstår godt hvad du mener, og er helt enig med dig.

Men jeg sidder og tænker, at det behøver jo ikke, at være enten eller.

Selvom vi er kronisk syge/handicappede, så er der nok for de flestes vedkommende en del udsving i hvor slemt vi har det.

Og mon ikke de fleste af os (selv du, Web) har haft perioder, korte eller lange, hvor vi har set os nødsaget til, at "trække stikket ud", og koncentrere os om at få det bedre.

Når først man er helt nede og vende, af den ene eller den anden grund, så er man nok alligevel ikke meget bevendt i forhold til, at hjælpe andre.

Så, for at kunne hjælpe andre kan man være nødt til, at hjælpe sig selv først.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat