Se enkelt indlæg
Gammel 02-09-2017, 10:39   #9
Multe1978
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2014
Indlæg: 9
Styrke: 0
Multe1978 er ny på vejen
gisne

Jeg læste faktisk lige igår at den koordinerende sagsbehandler, man har i sit ressourceforløb er den person, der skal justere på indsatsplaner, såfremt der opstår det behov.
Men har nærmest ingen samtaler haft i næsten to år, så jeg er faktisk slet ikke blevet fulgt, hvis man kan sige det sådan.

Men planen mht sygemelding er helt klart at tale med min læge (har fået en tid) og så have hende med inde over en sygemelding. Så det ikke bare er mig der "påstår" at jeg er skubbet derud nu, hvor jeg skal have total fred og ro.

Og ja se det nævnte jeg jo for min nyeste sagsbehandler (nr 3 i mit ressourceforløb) - at jeg VIRKELIG har brug for total fred og ro. At have nogle måneder (sagde 2-3 men tror der skal 4-6 mdr til for at få genoprettet det der nu er skredet i svinget).

Men hun sagde bare, at det kunne man ikke. At vi skulle jo også igang med en virksomhedspraktik. Så jeg er nærmest blevet desperat indeni for at få ro og ikke skulle forholde mig til NOGET som helst. Mit hovede KAN bare ikke mere.

MistyMiss

Ja læste netop de sætninger i sidste brev fra dem, men hæftede mig ved formuleringen
"Eller på anden vis ikke medvirker i ressourceforløbet"

Og så blev jeg i tvivl om det så også gjaldt en sygemelding..
Multe1978 er ikke logget ind   Besvar med citat