Se enkelt indlæg
Gammel 18-09-2009, 11:10   #27
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Hej Julcha

Tak for din pm (der kommer lige et svar på den senere). Det var ikke fordi jeg blev stødt over din humor som du skriver i din pm, for hvis du lægger mærke til det har jeg sat et grin ind efter den, Hihi.

At du ikke har energi til noget andet end skolen ligen nu er der sq da ikke noget at sige til. Jeg har allerede prøvet at studere selv, og ved derfor hvor hårdt det er selv uden sygdom oveni. Og så at skulle gennemføre det med den træthed og de smerter!!! Jeg er ikke helt sikker på at jeg havde kunnet klare det som du gør lige nu.

Sagt med andre ord; "Jeg tror at du faktisk stadig er meget stærkere end du nok egentlig giver dig selv kredit for. Også psykisk. Er du egentlig klar over hvor meget det kræver af ens psyke at skulle hive sig selv op til at gøre noget som både psyke og krop skriger at de ikke har energi til

RESPEKT siger jeg bare.

Nu har du så mig, Hyanna og Maro i dit ringhjørne også, så det håber jeg selvfølgelig gør det hele bare lidt nemmere.

Skide godt at DUKH er gået ind i din sag. De er hamrende dygtige. Jeg synes så også at du skulle tage imod Maros forslag. Det kan jo være at han kan få det igennem som ikke lykkedes for dig over for en eller anden stivstikker i første ombæring.
Godt gået i øvrigt Maro

Hvad angår at melde dig ind i HJV er det under alle omstændigheder nok en god ide, så du ikke har noget fnidder med at føle dig forpligtet til at møde op til de første møder endnu mens du stadig kæmper dig frem til eksamen.
Nu gælder det om at spare dine ressourcer mest muligt til den kamp der forestår mod det grønne eksamensbord og kommunen. Bare husk hele tiden at du har et bagland selv om vi måske ikke er til stede fysisk.

Til dig Maro, vil jeg så lige sige følgende; At du oveni et krævende job i FLV og et ligeså krævende forhold hvor du må kæmpe for din kærestes ve og vel, så også har tid, lyst og overskud til at hjælpe andre er noget stort. Det gør mig derfor meget glad for at du er en af os her på K10. Også til dig vil jeg sige RESPEKT.

Super Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)

Sidst redigeret af Viper; 18-09-2009 kl. 11:25. Årsag: forglemmelse
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat