Se enkelt indlæg
Gammel 18-09-2009, 10:03   #25
Julcha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2009
Lokation: Nordjylland
Alder: 42
Indlæg: 196
Styrke: 16
Julcha er ny på vejen
Viper: Nej selvfølgelig ikke, det var bare lige min enormt ringe humor der kom ind. Det må du undskylde. Har selv haft sprængt den ene trommehinde, så ved godt hvor ondt det gør. Og så to, avs!!

Jo desværre strår der i loven at jeg gerne må lave noget såfremt det ikke går ud over det jeg er revalideret til jvf § 57. "Revalidenden må ikke have andet arbejde, når jobplanen gennemføres. Kommunen kan dog tillade andet arbejde i begrænset omfang, hvis arbejdet kan forenes med jobplanen."

Det blev vurderet til ikke at være tilfældet, da jeg knapt nok kan følge med i skolen med min tilstand. Desværre. Og igen jeg KAN heller ikke holde til det så længe jeg har den skole, den tager den smule energi jeg har. Men hvis jeg en dag kommer på førtidspension, så er det jo mig frit for, og der vil jeg tage i mod det med kyshånd.

Og tak for dit venskab Viper, det er jeg meget taknemlig for. Jeg er meget alene, og måske at jeg nu kan lade andre komme til og hjælpe mig lidt når jeg er så langt ude.

Hyanna: Den dag du dskrev dit indlæg, skrev jeg en lang mail til DUKH, og har fået svar tilbge at de vil ringe i den 29. Så deter sat igang nu. Tusind tak for sparket. Jeg håber de kan hjælpe bare en lille bitte smule.

Ja pension, må jeg indrømme, skræmmer mig meget. Jeg vil føle mig til grin hvis jeg tilbragte 3,5 år på en uddannelse, for så at gå på førtidspension. Det vil ærge mig så utroligt meget. Men jeg er stadig også realist, og kan godt se hvor det bærer hen. Jeg skal være igang i ca 2 timer om dagen og så er jeg færdig. Men ja som du siger et skridt af gangen.

Jeg har søgt aktindsigt, men surprise surprise, på trods af at jeg sagde til hende der jeg var inde ved at jeg gerne vil have en kopi fra vores møde den dag, har jeg intet modtaget...... Skal have skrevet en mail til hende.

Ressoureprofilen har jeg jo også råbt på at få ændret, men intet er sket. Nu skriver jeg det i den mail, for så har jeg beviser på at det ikke er blevet gjort. Det vil jeg kunne bruge i en evt. klage, hvis jeg får kræfterne.

Nu spørger jeg måske dumt ( min ekspertise er mest indenfor invandrer området ), fleksbevilling er det ikke fat søge om fleksjob? Og hvad mener du med dimmitent satsen? Jeg ryger jo på dagpenge hvis de smide rmig væh fra kommunen. Eller sygedagpenge, melder mig jo syg igen.

Maro: Det gjorde jeg da de fyrede mig dengang. Det er for ca 3 år siden.
Julcha er ikke logget ind   Besvar med citat