Se enkelt indlæg
Gammel 16-09-2009, 13:40   #23
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Jeg kan godt forstå at du er bange, når alt er så usikkert både hvad angår diagnose og økonomi .. den er der mange af os der kender; men NU SKAL DU BEDE OM HJÆLP hos enten DUKH http://www.dukh.dk/kontakt-dukh eller Gigtforeningen http://www.gigtforeningen.dk/r%c3%a5dgivningen , for du skal have de medkombatanter, som jeg tidligere har nævnt

Om du skal søge førtidspension, ved jeg ikke rigtigt, for der skal du finde ud af, hvor meget du kan klare og OM du overhovedet har kræfter nok til at klare et arbejde med de smerter du har; men du skal tage et skridt ad gangen, Julcha, og jeg mener at første skridt må være at få nogen til at gå ind i din sag, så den 'krampe' som du kalder hende, får noget modspil fra andre rådgivere, således at der bliver lagt en dæmper på sagsbehandlerens udgydelser

Da du jo er ved at være uddannet socialrådgiver regner jeg med at du holder dem stramt til ilden hvad angår ressourceprofil, aktindsigt m.m., for du skal jo huske at loven faktisk ikke lægger op til at du skal vurderes på den og den diagnose; men på din ARBEJDSEVNE, og det er den du skal finde ud af om du har eller om din arbejsevne er så ubetydelig, at det bedste for dig ville være en pension.

Ellers ville jeg da søge en fleksbevilling, hvis jeg var dig, så snart du er færdig med din uddannelse, for dimmitentsatsen er altså også uhyggelig lav, så jeg synes du skal sygemelde dig, så snart du har været oppe i dine sidste eksamener; men ... igen ... få fat i DUKH eller Gigtforeningen

Og jo selvfølgelig skal du også have resultatet af den konferrence og få din læge med på banen

Masser af Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat