Se enkelt indlæg
Gammel 06-11-2009, 22:55   #287
sane
Hjemmevant på K10
 
sanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Indlæg: 215
Styrke: 15
sane er ny på vejen
Når det handler om at "føre en sag" mod en myndighed(og her har jeg læst mig til at det er svært), og det lykkes ikke at få lavet de her regler om læger+erklæringer+konsulenter,osv- er der så ingen mulighed for at sagerne køres helt op til EU som gruppesøgsmål? Eller hvordan skal tingene forstås mht det?

Man har jo tidligere kørt sager i EU i forbindelse med udlændingeområdet hvor DK var nødt til at lave sine egne praksisregler om- så tænker jeg bare -er det næsten ikke det samme?
Opfattes det ikke på næsten det samme menneskelige måde alt det der med pleje,behandling osv i alle de europæiske lande, ligesom det der med at hvis en borger kommer og siger : hej jeg er blevet forskelsbehandlet med det og det hos min læge og dermed nægtet den rette behandling- hvorfor kan jeg ikke tillade mig at sige at jeg er blevet "forskelsbehandlet" i forhold til lægelovene i DK når man tager de almindelige menneskelig behov og sygdomme og at man "benægter" mig at jeg er syg og deriblandt benægter mig også den rette behandling?
Iøvrigt -er der nogen der ved om lægeløftet er den samme i hele EU?
Eller står jeg her og tænker med ne hel masse volapyk (det må I i det tilfælde nok undskylde så-for det skyldes nok min manglende diagnose) )
sane er ikke logget ind   Besvar med citat