Se enkelt indlæg
Gammel 18-09-2007, 15:24   #15
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Antoniette Se meddelelser
Hej Benny

Velkommen til K10. Sikke en masse kampe du har kæmpet mod kommunen, og så samtidig med at du er syg. Og du kæmper stadig, det tager jeg hatten af for. Ikke engang advokater kan finde rundt i alle de regler, hvordan pokker skal syge mennesker så kunne?

Jeg blev selv kørt ned af en bilist da jeg var ude og cykle. Fik knust benet og slået hovedet, var sengeliggende i ca. 1 år (jeg fik ingen hjælp fra kommunen, suk. Først flere år efter fandt jeg ud af at jeg var berettiget til at have hjælper. Jeg måtte tigge og bede mine forældre om de ikke nok ville handle ind, så jeg kunne få noget mad). Er nu blevet førtidspensionist pga. dette uheld, og skal leve som invalid resten af mine dage. Bilisten, som indrømmede at det var hans skyld, fik en bøde på ca. 600 kr. (hvad der svarede til en parkeringsbøde) og det var det. Da jeg ringede til politiet for at høre om han skulle i retten osv., fik jeg blot at vide at sagen var lukket, og der var ikke noget jeg kunne gøre. Bilisten blev ikke engang testet for alkohol.

Er det retfærdighed?

DK´s retssystem fungerer ikke.
DK´s velfærdssystem fungere ikke.
DK´s sundhedssystem fungere ikke.

Blot mine erfaringer.
Kære Antoniette

Du må ikke kalde mig syg - fordi jeg lever i et sygt samfund - jeg er heldigvis "kun" handicappet! (jeg ved du ikke mener noget med det)

Ofrenes "retssikkerhed" eksisterer ikke.

Spritbilisten der invaliderede mig, havde en spirituspromille på 1,76.

Da der var gået et år blev han frikendt for "skylden" og fik en bøde på 9.000 kroner, da han ifølge statadvokaten og rigsadvokaten ikke kunne forventes, at blive fundet skydig?

Jeg skulle for at få erstatning, anlægge et civilt søgsmål. Jeg fandt selv frem til 9 vidner til ulykken, da jeg 1½ år efter ulykken kunne skrive på maskine med en finger. (politiets arbejde).

Jeg vandt retssagerne i byretten og ved landsretten, efter 5½ års kamp.

Antoniette: Politiet kan ikke bare lukke en sag og give bilisten en bøde, fori han har erkendt, at det er hans skyld "og sige", at der ikke er noget at gøre!

Du skal i det mindste henvises, til et cvivilt søgsmål. Det drejer sig om en estatning for påført skade som bilisten har erkendt, at han er skyldig i.

Ha det godt.

Benny Gerhard

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 18-09-2007 kl. 15:30. Årsag: Skivefejl. (jeg er handicappet)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat