Se enkelt indlæg
Gammel 18-11-2010, 20:40   #16
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lesk Se meddelelser
Jeg har også oplevet syltning, men dog ikke så groft som dig. Fik hjælp af fagforeningen, der klagede til lederen af Jobcentret. Det hjalp!
Hvis du har overskud til det så brug det politisk. Egentlig burde sådanne sagsforløb beskrives og samles så vi kunne klaske dem på den ansvarlige ministers bord samtidig med at materialet blev udleveret til pressen.
Har desværre ingen fagforening, havde ikke råd efter længere tids sygdom.

Jeg har ikke overskud til at bruge det politisk, jeg kører på de sidste reserver lige nu, og kæmper for at finde overskud til at gøre det jeg absolut må gøre mht. til min sag, herunder søge pension selv og evt gå til flere læger...

Kunne være fedt hvis perssen fik sagen, men jeg er så bange for ikke at være anonym, jeg har ikke lyst til med min nakkeskade at blive udstillet i pressen, jeg er en meget privat person, og vil ikke stille mig op foran pressen i min tilstand, det ville føles ekstremt ydmygende, og stoler ikke helt på hvis de lover man kan være anonym.....

Måske jeg skal forsøge at få fat i centerlederen, men igen det er en mur jeg møder konstant. Skulle have fat i en centerjurist, som en sagsbehandler sagde kunne forklare mig juridisk om min sag.
Men tænk han findes ikke hverken i det ene eller i det andet jobcenter, de havde aldrig hørt om ham.
En fiktiv jurist, og så har jeg oven i købet sort på hvidt i et brev fra dem, at ham kan jeg kontakte....
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat