Se enkelt indlæg
Gammel 30-05-2012, 22:11   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maj-Britt Se meddelelser
Problemet er bare at der naturligvis trues med lukning af kontanthjælp, hvis ikke jeg møder op i morgen, og huslejen skal jo betales.
Undskyld hvis jeg har overset noget, men har du på skrift, at de vil lukke din kontanthjælp hvis du ikke møder op?

Ellers så send sb en mail og spørg, om du har forstået det korrekt, at hun vil lukke din kh hvis du udebliver af den grund, som du tidligere har beskrevet.

Hvis hun skriver tilbage, at du har forstået det korrekt, så må det betragtes som en afgørelse, som der kan klages over.

Problemet er jo bare, at det alt sammen tager tid, og så kan det jo være for sent hvis du har mistet din forsørgelse.
Men hvis nu hun kommer i tanker om, at hun vistnok har fortalt sig og skriver, at du sandelig da må have misforstået noget, for det var jo sleeeet ikke det hun sagde/mente, så vil det jo være helt fint.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat