Emner: mit liv
Se enkelt indlæg
Gammel 24-09-2008, 04:30   #1
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 16
boy 84 er ny på vejen
mit liv

hej er en ung mand på 24 år som har det svært med mit liv.. Har været sygemeldt en del år nu på grund af stress og deprision. Efter jeg droppet ud af min uddannelse prøvet jeg med et par jobs men kunne ikke passe eller klare det og kom på bistand hvor jeg fik den ene sagsbehandler eften den anden og de sagde jo bare til en man skulle i aktivering og den slags de fatter ikke at nogen bare har det så dårligt med dem selv at de ikke kan klare et arb, blev så sygemeldt fra min læges hjælp af og det kørte noget tid kan godt mærke jeg ikke er den samme mere som jeg var engang folk har altid set mig som en glad dreng men er blevet en hel anden i dag meget negativ og deprimeret sover dårlig er vågen om natten spiser næsten ikke noget men ryger en masse smøger på grund af stess laver heller ikke de samme ting som jeg gjorde før går i byen sammen med venner og piger er også blevet et problem føler mig som ingen ting over for dem er blevet meget indelukket og går ikke særligt meget ud mere har det dårligt med mig selv .. efter noget tid var jeg til møde med med sagsbehandleren og fortalte hvor dårligt jeg havde det med mig selv at jeg ville søge førtidspension da det var det eneste rigtige for mig så jeg kunne få noget ro på mit liv for ingen kan da leve af bistand men fik bare det svar at jeg ikke kunne og som mange siger til mig du er jo ung og ser godt ud men de fatter jo ikke hvordan mit hoved har det og alle de tanker der køre rundt og svaret var at jeg havde gået så længe nu uden at lave noget og hvis jeg ikke tog imod aktivering ville de stoppe mine penge og så gik det galt blev meget sur og ked af det og blev ved med at fortælle det kunne jeg ikke klare og gik derfra og smækket døren . gik to måneder efter uden penge det var det værste man kunne forstille sig ikke at havde en krone og det kunne jeg ikke klare så kontaktet hende igen og fortalte jeg måtte havde noget ro på og få mine penge igen ellers ville jeg blive sindsyg og gøre noget dumt hvorefter jeg så skulle til et nyt møde med hende hvor der sad en mand som kom fra et sted hvor de hjalp en med problemmer og den slags for jeg var langt ude,, så begydte at gå der det er 6 måneder sinden nu og går der stadig frem til januar hvad der sker efter ved jeg ik klare ikke endnu en omgang med kommunen har fortalt det er vigtigt jeg får ro på. men begydte så at snakke med ham kontaktpersonen om mine problemer og den slags han var flink nok men sagde hele tiden af vejen frem var et arb det vidste jeg jo godt i forvejen er jo ikke dum men hvad fanden hjælper det mig når jeg ikke kan klare det, men blev så alligevel overtalt til at prøve en sidste gang og kom i en butik hvor jeg kunne få en praktik plads efter min prøvetid tænkte det skulle nok gå men efter to dage i butikken var den helt gal havde jo prøvet at forklare hvordan jeg havde det og det endte med han måtte komme og hente mig havde angst svedte kvalme og han tog min puls den var på 130 , så forstod han hvor alvorligt det var og jeg ikke kunne klare et arb det som jeg har prøvet at forklare den åndsvage sagsbehandler men som om de ikke har troet på mig. fik så at vide jeg skulle gå til min læge skal siges jeg har fået ny læge da den gamle ikke forstod hvor dårligt jeg havde det og det eneste han kunne finde ud af var at skrive en læge erklæring som kommunen faktisk var ret ligeglad med så man kan virkelig mærke hvordan det er at føle sig alene, men min nye læge har så fået mig til en psykolog/psykiater hvor jeg skal komme en gang om ugen og snakke om mig selv og mine problemmer sagde til hende at jeg ikke vidste hvor min plads i livet var mere og jeg vil søge pension så jeg også kan få et liv igen og ikke gå og havde det dårligt hver dag hun snakker om medicin mod angs og hvad jeg ellers kunne havde godt af af medicin og den slags men er meget imod det da jeg har set andre begynde på den slags og ikke er dem selv idag hvis jeg ikke er syg og kan få pension ved jeg snart ikke hvad det er for en verden vi lever i når den hjælper og man kan få ro på og bare havde det lidt bedre med sig selv og måske se et lille smil igen men ligesom det kun er en drøm håber nogen kan hjælpe så jeg jeg kan få den pension og få et bedre liv holder det ikke ud mere at kæmpe sådan hele tiden det er sku for meget for et menneske vh boy 84
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat