Se enkelt indlæg
Gammel 27-10-2010, 08:57   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Babyrex hvorvidt du vil kunne komme til en betragtning til fleks på det som du beskriver her det tvivler jeg på , det er meget svært at få fleks og nok heller ikke den vej du skal hvis det du i virkeligheden ønsker en uddanelse ..

Og som vores system er skruet sammen så er det her og nu situationen de kigger på det vil sige at hvis du selv mener der er en mulighed for at du stille og roligt kan komme op i tid og dermed få det så meget bedre at du kan tage en uddanelse ja så er din rest evne ikke varigt nedsat ...

jeg har en guddatter med de samme diagnoser som dig blot nogen år ældre hun er på revalidering og får støtte til at tage uddannelsen, hun er på vuc i stedet for en alm hf og har kun det time antal der er absolut påkrævet .. (kan ikke huske hvor mange timer det er ) men har du tænkt på om det kan være en mulighed ???

Jeg vil også lige sige til dig at du skal huske at hvis du får diagnosen borderline så er du berettiget til den høje kontanthjælp til dem over 25 år uden børn...

Så hvad ang fleks det er der ingen der kan spå om jeg tvivler men man er før blevet forbavset så der er nok ikke at gøre end at snakke med kommunen om det ....
  Besvar med citat