Emner: Et godt råd.
Se enkelt indlæg
Gammel 01-05-2013, 07:08   #43
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
fordi det kan være systemet der får en ud på kanten ,men det forstår man nok kun når man her været der.
det var dig der skrev man kunne få medicin for det.
c.l.e.o., jeg forstår godt hvad du mener, jeg kæmpede selv med systemet i ca. 15 år.

Men jeg vil give Hva' nu ret.

Der er mange mennesker, også mennesker, som ikke er, og aldrig har været, i systemets kløer, som "stiver sig af" inden de skal "et eller andet".

Nogle tager en stesolid, andre bruger alkohol, det sidste har nok ikke helt den ønskede effekt.

Personligt har jeg i nogle situationer (bl.a. møder i kommunalt regi) brugt Bach's nødhjælpsmedicin, med det resultat, at jeg ikke har siddet og været p*sse nervøs for hvad de nu kunne finde på.
Derimod har jeg haft styr på mine ting, og har kunnet deltage aktivt i mødet, uden at sb har kunnet køre mig ud på et sidespor.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat