Se enkelt indlæg
Gammel 24-06-2011, 23:16   #106
skotten
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2008
Indlæg: 36
Blog Indlæg: 4
Styrke: 17
skotten er ny på vejen
hej vil lige gi mit besyv med har selv været uheldig at ramle sammen med LARS Blytækker kom dersværre til at love ham et par på hovedet :-) vis jeg var så heldig at ramle ind i ham på jobcenter musvågevej . nå men villle så lige lægge et navn mere til og det er Hans Henrik som også er lægekonsulent på musvågevej :-) ville så bare høre hvordan skal vi kunne stoppe dem jeg har skrevet til samtlige partier i folketinget og skrevet til diverse ministere som jeg trode havde lidt at skulle ha sagt i KBH . men det hjælper lige fedt da de bare kaster bolden frem og tilbage mellem hinanden og jeg har nu kæmpet mod systemet i snart 14år og venter igen på ny arbejdsprøvning som så bliver nr6 af slagsen og det har så kostet KBH 900000kr når den skal begynde så jeg kunne da godt li atvide hvordan vi skal kunne stoppe de lægekonsulenter og deres lakajer håber der er nogen der ved det har skrevet til DR 21søndag men har ikke fået noget retur svar fra dem heller ikke så tror efterhånden det er lidt håbløs at prøve at få det stoppet tror der bliver vasket mange hænder i det hele hilsen skotten

Sidst redigeret af Stezu; 25-06-2011 kl. 19:47. Årsag: slettet ord pga. sprogbrug
skotten er ikke logget ind   Besvar med citat