Se enkelt indlæg
Gammel 19-11-2012, 05:40   #135
LS1980
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Indlæg: 155
Styrke: 12
LS1980 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Så må du skrive det...altså henvise til der hvor det står...og så eller håbe at de har den...

Hvis du selv er sikker på at det står i den erklæring...og det står i ressourceprofilen...ja så skal kommunen jo stå til ansvar for hvor erklæringen er...

Så har du jo ihvertfald gjort dem opmærksomme på at du har den diagnose...og hvis den er bestilt af kommunen...ja så har de en jo også...
lol jeg sidder med resssourceprofilen og der har sb selv skrevet et resume ind fra speciallægeerklæring hvor det fremgår klart og tydeligt. De er nok ikke blevet nævnt under baggrund på side 2 fordi man ikke har kunnet se det i journalen fra psyk. Dermed skal de da også gøres opmærksom på at psykiatrien har fejlet. Men hvordan gør jeg det.

Men der er heller ikke nogen vurdering på dem fra lægekonsulenten eller sb. samlet vurdering

Jeg skal da bare henvise til det resume der ligger fra speciallægeerklæringen, men det kan jo så være at de siger nej fordi diagnosen ikke er nævnt i journal fra psyk. og derfor er det at jeg mener at de skal være obs, på at psyk måske har lavet en fejl, ved at overse disse diagnose og den depression som psyk har anslået at jeg har er ikke den samme som psykiateren mener. Hvem skal man så lige gå efter. psyk eller speciallægeerklæringen, jeg endte hos psyk efter at have været ved speciallæge.

Det er den helt sikkert, de ville ikke blive ved med at lade mig gå uden at blive undersøgt nærmere. De ville jo gerne ha mig i arbejde kan du nok forstå

Jeg sidder som sagt med ressourceprofilen foran mig og diagnoserne står på side 9 som er under helbredsmæssige forhold. Jeg tjekker senere min sagsagt fra dengang og er den ikke at finde så laver jeg en kopi og smækker med sammen med journalen fra psyk. Jeg har selv en kopi af speciallægeerklæringen.
LS1980 er ikke logget ind   Besvar med citat