Se enkelt indlæg
Gammel 26-07-2010, 19:36   #15
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
I kontekst er der to grunde til at jeg nævner sclerose.

1) Jeg har læst scleroseforeningens bog om sclerosetræthed og

2) jeg er bekendt med, at der findes sclerosepatienter, der netop er blevet henvist til behandling for det, man i dag betegner som en "funktionel lidelse" - det var blot en fejlbehandling. Jeg har også hørt om folk der er døde af kræft fordi de ikke fik den rette behandling, da de i stedet var henvist til behandling på "klinik for funktionelle lidelse".

Hov ... ja vi tog fejl ... det er sq bare ærgeligt ... for patienten ... for de "kloge åger", der tosser rundt, de går altid mere eller mindre fri.


Og jah, jeg finder ingen uniddelbar belæg i det lotte123 skriver, der tyder på at det kunne være sclerose lotte123 har ... omvendt er det vel noget, der skal udelukkes før man evt skrider til at sige at "trætheden" må have sin rod i en "funktionel lidelse".

"Udbrændthed", depression (evt. reaktiv) osv kunne være andre blandt mange tilstande, der skulle udelukkes før man træder til med at kalde tilstanden for en "funktionel lidelse" - vil jeg da forvente ... men det HAR man måske også gjort på Skejby ?


@lotte: jah det var præcis bivirkninger ved fx Eltroxin jeg havde i tankerne, men det kan jeg jo forstå din egen læge også havde og i den forbindelse formodentlig har nedsat eller stoppet medicineringen med Eltroxin (evt. for en periode) ? og hvis jah, så er den mulighed ligesom lukket for nogle af de symptomer du døjer med.

Betolvex behandlingen er relateret til din B12-vitamin mangel og ikke i relation til dit stofskifte.
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat