Se enkelt indlæg
Gammel 10-11-2008, 16:55   #20
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Hejsa!

Som "Sommer" ganske rigtigt skriver, så har jeg startet en tråd om Claus Rasmussen, speciallæge i Reumatologi......

Jeg er en af de kvinder, som har været i hænderne på denne læge. Jeg var bestemt ikke imponeret over hans undersøgelse, spørgsmål m.v - det var som om, at det slet ikke var mig det handlede om. Da jeg fik resultatet af speciallægeerklæringen (som Claus Rasmussen lavde på Sygehus Vendsyssel - i sin fritid) - DET ER HAM DER HAR ØKONOMISK FORDEL AF DE SYGE KVINDER!!!! Kvinder der enten er nedslidte, syge eller kommet til skade på deres arbejde. Det er simpelthen forkasteligt, at han kan få lov til at virke som læge. Jeg sidder og bliver SÅ vred (igen) over, at en læge kan have sådan et dårligt menneskesyn - han burde fratages sin bestalling.

Jeg har klaget over hans undersøgelse til paitientklagenævnet - men forventer ikke, at der kommer noget ud af det - men jeg har det godt med, at jeg har klaget alligevel og dermed gjort opmærksom på, hvad der foregår på de danske sygehuse.


Mange venlige hilsner

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat