Se enkelt indlæg
Gammel 18-10-2008, 10:33   #12
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tante Ana Se meddelelser
Nej, ingen sandhed Popiae

Det er altså to, helt forskellige problemstillinger, som har intet tilfælles med hinanden. Den første (min) er en beskrivelse af angreb på patienter. Den anden (din) er kritik af forvaltningspraksis.
Citat:
Oprindeligt indsendt af pia e larsen Se meddelelser
Tanta Ana.

Det som var hensigten, var, at selve postulatet er der en sandhed i, og det fastholder jeg.
Hvis hensigt? Din, min eller Claus Rasmussens?

Det er jo Claus Rasmussens hensigter det handler om. IKKE alt det andet du pointerer og som jeg er enig i, men som denne tråd bare IKKE handler om.

Min hensigt er, at advare mod en navngiven læge Claus Rasmussen, så folk er klar over hvad de går ind til, hvis de konsulterer ham:
Citat:
»Engang var sygdom noget man døde af, nu er det noget man kan leve af. Der er skrækkeligt mange penge i sygdomme, og i det øjeblik du bliver syg, bliver du modtaget af en hel hær af advokater, fysioterapeuter, læger og kiropraktorer til at tage sig af dig. Og man skal heller ikke glemme fagbevægelsen, for hvem arbejdsskadeerstatninger er blevet den største aktivitet.«

Claus Rasmussen mener, at samfundet svigter de mennesker, der kommer til systemet efter hjælp. Hans erfaring siger ham, at når man på den ene side skal bevise, at man er syge nok til pension, kan man ikke på samme tid blive rask.

»Når folk får tildelt deres pension, mister de ansvaret for deres eget liv, fordi de skal leve op til rollen som kronisk syge. De fokuserer på deres smerter og begrænsninger og ignorerer deres muligheder. De får et fattigt menneskeliv som tillærte hjælpeløse.« Kilde: Berlingske.dk
Det er den slags læge han er - TERM-læge. Og så kan det ikke nytte, at fremdrage andre aspekter i, som netop svækker denne særlige advarsel, møntet ALENE på fremtige patienter - når du indblander det "landspolitiske" i, som ikke decideret handler om Claus Rasmussen. Det må man kunne gøre i en tråd for sig.
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sommer Se meddelelser
Under "Dit og dat" har "den udstødte" starten en tråd.

Speciallæge i reumatologi, Claus Rasmussen.

Den er nok vær at genopfriske.
Tak Sommer... den havde jeg overset. Den findes her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=5097 - hvilken i øvrigt bekræfter alt det værste jeg kender til den læge.

Sidst redigeret af Tante Ana; 18-10-2008 kl. 12:19. Årsag: Citat tilføjet
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat