Se enkelt indlæg
Gammel 29-03-2018, 12:27   #23
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Hvis der står det vil jeg mene at den er god nok, jeg forstår det som at de vil standse sygedagpenge grundet manglende forlængelsesmuligheder og ender med at henvise til jobafklaringsforløb.

Dog lyder det til at være uldent formuleret og det er uforskammet at give dig høring i helligdage hvor alt er lukket.

Jeg ville selv i denne situation overveje at skrive noget i stil med:
Jeg vil gerne klage over at kommunen giver mig partshøringen over helligdagene hvor jeg ikke kan få kontakt med min sagsbehandler eller med min fagforening eller andre som kan hjælpe.

Jeg har ud fra formuleringen svært ved at gennemskue om kommunen planlægger at give mig et jobafklaringsforløb eller hvad, og da jeg ikke har kunnet få dette opklaret hos sagsbehandleren vil jeg for en sikkerheds skyld skrive en indsigelse hvor jeg anmoder om at komme på et jobafklaringsforløb når sygedagpengene stopper da jeg mener at jeg er berettiget.

Ovenstående er hurtigt griflet ned og kan formuleres mere elegant men umiddelbart er det indhold jeg ville overveje.

Så må vi bare håbe at der ikke også er en deltidssats for jobafklaringsforløb, synes at beløbet er småt nok i forvejen.

Tilføjelse:
Selv om at du ikke laver en indsigelse har du ret til en afgørelse som du kan klage over, problemet er bare at den kan sendes dagen før de standser ydelsen det gjorde de i mit tilfælde.
Så jeg tænker at det er bedst at gøre sit ønske klart allerede inden de stopper sygedagpengene.

Sidst redigeret af Nørd; 29-03-2018 kl. 12:32.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat