Se enkelt indlæg
Gammel 28-11-2014, 12:25   #40
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
DUKH skal have hjælp fra bla k10

Har du som borger erfaringer fra mødet med et rehabiliteringsteam, hører vi gerne om dem

DUKH gennemfører for tiden undersøgelse af borgerens oplevelse af mødet med et rehabiliteringsteam.


Jeg sender dig denne mail, fordi jeg vil høre, om du vil deltage i DUKH´s undersøgelse af borgernes opfattelse af mødet med et rehabiliteringsteam i sager på arbejdsmarkedsområdet. Vi søger borgere, som har erfaringer fra deres eget mødet med et rehabiliteringsteam.

Undersøgelsen består af ca. 20 spørgsmål, som kan besvares i løbet af 10 minutter. Resultaterne af undersøgelsen skal bruges som baggrund for en række artikler, som vi planlægger at udgive i løbet af 2015. Artiklerne vil med udgangspunkt i besvarelserne søge af belyse, hvordan borgerne opfatter mødet med rehabiliteringsteamet. Din besvarelse er naturligvis fuldstændig anonym.

Hvis du har spørgsmål i forbindelse med undersøgelsen eller tekniske problemer, kan du kontakte mig på [email protected]

Jeg håber meget, at du har lyst til at hjælpe os.

Link til undersøgelsen:

https://da.surveymonkey.com/s/rehab-team

På forhånd tak for hjælpen

Mvh Thomas Holberg


Yderligere oplysninger

Kender du en, der har haft sin sag i rehabiliteringsteam?

Hvis du kender en, der har haft sin sag behandlet i et rehabiliteringsteam, så er du naturligvis velkommen til at videresende denne mail.

Om rehabiliteringsteam

Fra den 1. januar 2013 har sager om ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension skulle behandles i rehabiliteringsteam. Teamet skal sikre, at alle borgere får en skræddersyet og tværfaglig indsats på tværs af beskæftigelses-, social-, uddannelses- og sundhedsområdet. Læs mere om teamet i vores guide om rehabiliteringsteam og rehabiliteringsplan

Sagsbehandlerens opfattelse af rehabiliteringsteam

Udover denne undersøgelse af borgerens oplevelse er det planen, at DUKH i 2015 gennemfører en undersøgelse af sagsbehandlerens opfattelse af effekten af et rehabiliteringsteam.

DUKHs samarbejdsundersøgelse

Tidligere på året udsendte vi en mail vedrørende vores undersøgelse af det generelle samarbejde mellem borger og myndighed. Undersøgelsen er nu afsluttet, og vi er i fuld gang med at behandle de mere end 1300 besvarelser, som vi fik. Det er planen, at vi i første kvartal 2015 udgiver en rapport med resultaterne.

Hilsen Peter TAK til DUKH
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat