Se enkelt indlæg
Gammel 09-12-2011, 19:09   #30
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zentamor Se meddelelser

Men jeg tror godt nok du har en svær sag, med mindre du kan bevise direkte fejl, eller finde principelle grunde til, at Ankestyrelsen antager din klage/sag.
Tror jeg nu egentlig ikke med mindre Ankestyrelsen ikke vil overholde loven heller, og det har jeg endnu ikke hørt de ikke gør, så jeg håber.

Jeg kan bevise direkte fejl i lange baner, og jeg har highligtet dem alle så selv en idiot kan forstå hvad der står.
Mine bilag til min klage er så entydige, der er intet at tage fejl af.

Det virker som "en kærlig hilsen" fra systemet, dette afslag, at når jeg sådan dirkete påpeger og beviser alle deres lovovertrædelser og hightlighter dem alle med al dokumentation i orden - så kan jeg bare få tilbage med grov MAGTMISBRUG, så nu eksisterer min nakkeskade simpelthen ikke, kun skånehensyn til skulderåget - det er ren chikane, det kan der ingen være i tvivl om ved gennemgang af sagen.

Der er intet andet at gøre, end som nævnt at henvise til loven og til mine lægelige papirer i anken.

Jeg kan ikke se jeg har en svær sag når jeg har billeder af min skade, og billeder af forværring, samt masser af lægelige papirer der påpeger nul arbejdsevne.
(Mange mennesker står langt værre fordi de har sygdomme der ikke kan ses på billeder, hvis jeg havde piskesmæld stod jeg langt værre, så jeg håber med min sag at kunne gøre en principiel forskel, udover selvfølgelig at jeg helbredsmæssigt og økonomisk ikke orker mere nu og bare vil have den krigsførelse imod mig fra systemets side stoppet nu.

Smertelægens udtalelse er totalt ignoreret selv om han er den mest kompetente til at vurdere min skade, men hans journalusdskrift er ignoreret totalt af systemet, som også nægtede mig at indhente en Specialægeerklæring fra denne smertelæge. Det er jo ikke en af deres samarbejdspartnere.
Jeg vedlægger for en sikkerheds skyld en lægelig udtalelse af hvor meget værre min skade er blevet siden 2007, så skulle den altså være lukket.
Denne ekspertudtalelse bliver også lavet af eksperter der ikke samarbejder med systemet overhovedet, og bliver udtalelser herfra underkendt eller ignoreret, så har systemet et meget alvorligt problem.
Kan af gode grunde ikke skriv hvem der skal lave denne lægelige udtalelse, anet end at det er en ekspert, som har med min sygdom at gøre, og hvis ord ikke vil kunne underkendes af systemet.

Sidst redigeret af Lotte68; 09-12-2011 kl. 19:14.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat