Se enkelt indlæg
Gammel 31-08-2018, 14:13   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Den eneste rigtige måde med hensyn til praktik...det er at møde hver dag....også selv om det bare er for at sige at man er syg....

På den måde vil kommunen ikke kunne bruge undskyldningen at du ikke har været mødt op og de ikke har kunne måle din arbejdsevne...

Dette vil bare medføre at man skal i gentagne praktikker...

Jeg må med al skam meddele at det betyder noget det man laver “ved siden af”....altså hobbyer osv...

Der har været sager om at en borger har lagt et billede op af borgeren har lavet småkager og det har medført at kommunen kræver at borgeren satte sin arbejdstid op...

Ovenstående sag blev dog trukket tilbage...men den viser med al tydelighed at de ser meget på hvad man kan i sin fritid i forhold til hvad man lægger i arbejdsprøvninger/praktikker osv...

Eneste måde er at gøre det “skjult”....så de ikke opdager det...

Det skal lige siges at jeg opfordre til ovenstående alene fordi jeg mener det er for dårligt at man ikke har råderetten over ens fritid...mulighed for en hobby osv....

Alle har krav på et ordentligt liv....også selv om man er på diverse offentlige ydelser...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat