Se enkelt indlæg
Gammel 29-06-2011, 08:14   #20
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
hej igen.. Ja jeg ved godt at han ikke må udtale sig omkring min arbejdsevne, men han svarer jo heller ikke på noget som helst andet, tror jeg spurgte 5 gange igår om det var hensigtsmæssigt at tro at jeg kunne løfte/forflytte eleverne, gå lange ture med kørestole osv.( arbejder med handicappede unge) men han svarede aldrig på det, han snakkede kun om den medicinske behandling og at mennesker var unikke og ikke robotter

Jeg oplever at jeg faktisk bliver forvirret når jeg har været ved ham, og jeg har fra første dag undret mig over at han på så kort tid (1 time) kunne stille en diagnose ud fra min sygehistorie og ved at mærke lidt på mig og bevæge mine led.. Jeg har bedt om en scanning for at jeg også mentalt kan forholde mig til alt det her, men det vil han ikke sende mig til, det bruger man kun hvis man er i tvivl om diagnosen siger han..

Nå men nu holder jeg sommerferie og skal til mave/tarm lægen i næste uge, så kan det være at han også ved noget så jeg kan blive lidt klogere.
det er ikke meget man kan læse sig til om lige præcis den diagnose jeg har fået.


Popiae : jeg får salazopyrin og mtx og ellers har jeg panodil 665 mg x3 og gabapentin 300 mg til om aftenen, men det tager jo kun toppen af det. skal nu trappes op i salazopyrin men sidst vi prøvede fik jeg så meget kvalme og havde det rigtig skidt.. jeg har de sidste 3 mdr tabt små 4 kg, og det er ikke så godt synes jeg...

Må jeg spørge dig hvad det er du fejler?
Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat