Se enkelt indlæg
Gammel 01-10-2012, 21:11   #7
SanneHansen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2010
Indlæg: 134
Styrke: 14
SanneHansen er ny på vejen
Så idet, at min er varig, er det så korrekt vurderet, at ( med mindre, at regeringen bestemmer, at sagerne skal tages op) min sag ikke bare lige bliver taget op igen/kigget igennem med mindre, at jeg selv ønsker det/henvender mig, en eks. nabo indberetter at jeg arbejder 30 timer sort om ugen som murer:-) eller andet ude fra kommende? -altså hvad dækker økonomisk=en eller anden kæmpe arv med store renteindtægter til følge eller lignende eller? Socialbedrageri= man arbejder sort ved siden af eller? Og vil disse mistanker ikke typisk opstå i forbindelse med en eller anden anmeldelse?

Og hvis min sag tages op, så vil man bede om en ny/nye lægeerklæring, der sammensætter status på DETTE nye tidspunkt og at denne erklæring så sammenholdes med de gamle lægeerklæringer, der allerede forelægger i sagen?

Helene du er altid så super god til at svare og hjælpe folk. Tusinde tak for det:-)

Webmaster: Så det der kan komme på tale er, at kommunen anmoder om, at få en ny/nye lægeerklæringer, der fortæller hvordan personen har det NU? - Og så sammenholder dem med de gamle og derved vurderer, om personen har rykket sig positivt mod arbejdsmarkedet.
SanneHansen er ikke logget ind   Besvar med citat