Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 20-02-2014, 01:47   #1266
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
@Web..
Du har i et (meget) tidligere indlæg skrevet, at en tank muligvis kunne lække, ved bru af menthol væsker. Der kan jeg kun sige JA... MEN, det er kun en!
Min mand damper noget at det " meget stærke" menthol, altså dobbelt eller trippel menthol, og hans tank gik læk for en uge siden... Og der havde han da damper det stærke i godt en mdr.
Det var så ikke tanken, men fordamperen der gik læk. Så ny fordamper og så kører det igen. ;-)

Der var også en tidligere der skrev, at hendes fordamper kun holdte i ca en uge. Det forstår jeg altså ikke..
Vi har nu 4 hoveder med fordamper, og har i de 3 mdr vi har dampet, kun måtte skifte en og det var mandens. Jeg har et hoved som jeg bruger fast og min mand kører så lidt mellen de andre. De er nemlig fyldt med hver deres smag. Jeg har tilgengæld stadig 3 ubrugte fordampere liggende i reserve.. Hi, hi, det er bedere at have dem liggende, en at mangle dem!!

Hvor er det altså fedt at læse denne tråd en gang imellem og hører alle de erfaringer og gode råd der flyver hen over siderne.

Jeg blev simpelthen også bare så glad, da jeg læste artiklen fra lungelægen om e-cig... Jeg sad faktisk lidt og frydede mig lidt.
Sidst vi var ude at spise, kunne jeg se at resturanten havde sat et "ikke damp" mærke på døren, lige som ved alm rygning. Min tanke efter artiklen var så, bør de så ikke sætte et "ikke nicotin tyggegummi" mærke op??? Det må da bestemt være lige så skadeligt som damp... Eller hvad???
Nå ja, eller et "ikke nicotin plaster" op???
Der kom djævlen lige op i mig... Jeg har bestemt ikke noget imod at der ikke må dampes, men så bør man da sidestille alle nicotin produkter... Nicotin er vel nicotin, lige meget hvordan det indtages, bare det ikke skader andre end dig selv....
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat