Se enkelt indlæg
Gammel 01-12-2007, 11:52   #76
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Hej Hejdien!

Mange tak for dit lange svar til mig

Jeg kan godt forstå du ikke lige kunne huske min sag, der er jo masser af andre herinde der også kæmper med kommunen, så det er jo lige med at finde ud af hvem der er hvem osv

Jeg beklager på forhånd, at mit svar tilbage til dig bliver noget kort.

Men for at det ikke skal være løgn, så var jeg fanme ude for endnu et biluheld igår Fredag, og jeg sidder lige nu med så mange smerter.
Det er lige min 3 bil indenfor 4 år, jeg oplever bliver totaltskadet, fordi en eller anden idiot ikke kan finde ud af at køre bil. Han overholdte ikke sin ubetingede vigepligt og kværnede ind i siden på mig - og istedet for at hakke bremsen i, så gik han i panik og trykkede endnu mere på speederen, så bilen lige blev rykket et godt stykke.
Heldigvis var der også vidner tilstede...men gosh hvor er jeg træt af dette her, kan ikke forstå jeg skal være så uheldig

Jeg undskylder at jeg bander lidt, men jeg er så frustreret og gal lige nu, også fordi at jeg nu bare har fået endnu mere ondt...og tanken om at jeg endnu engang skal undvære en bil på ubestemt tid, det kan jeg slet ikke overskue, da jeg er så afhængig af et køretøj.

Nå nok om det...men mht det du skrev, så tror jeg ikke jeg vil klage over sagsbehandlingen på nuværende tidspunkt. Han mangler blot at få skrevet mine helbredsoplysninger ind i ressourceprofilen, og så skal jeg lige have læst den igennem osv. Han holder så godt nok ferie i 6 uger her snart, så er først tilbage i midt januar.
Så jeg regner med at jeg får en afklaring i starten af det nye år engang, og så må jeg tage den derfra.

Jeg må lige se, lige nu har jeg bestemt slet intet overskud til at bøvle med kommunen....

Jeg må se på det med LAFS, men 100kr er meget for mig, når jeg f.eks. i dec har lidt over 400kr at leve for, og i januar 300kr...men så må jeg se i februar om jeg får råd til at melde mig ind.

Tro mig, det tærer meget på mig at leve i uvisheden, det er meget frustrerende, men nu må jeg se hvad der sker.

Men tusind tak for alt din hjælp!!
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat